piątek, 5 sierpnia 2011

cross the sky

Czasami przerasta mnie własne lenistwo. Wakacje mijają, a ja siedzę w domu i nicnierobię. Chciałabym któregoś pięknego dnia obudzić się o świcie (sam fakt obudzenia się o świcie byłby nie lada wyczynem ) i ze zdziwieniem stwierdzic: "tak! Chce mi się !" Niestety, na ten piękny dzień przyjdzie poczekać nie tylko mnie, ale i moim bliskim, którzy z powodu mojego przekładania wszystkiego "na później" dostają juz białej gorączki. Nabyłam nietypową przypadłość, która trzyma się mnie kurczowo i za nic nie chce puścic. Tak, a siedząc w domu pracy nie znajdę, czytając książki nie nauczę się do poprawki, leżąc w łóżku...nabawie się odleżyn.
Wszystko wina tej pogody, bo gdyby zechciało się zrobić ciepło, to napewno wystawiłabym nos poza dom! Z ręką na sercu- w te wakacje iście wakacyjna pogoda spotkala mnie może z 5 razy, w tym dwa przez ostatnie dni :)
Koniec smucenia i biadolenia, bluzka z krzyżem to moje cudeńko, które każda szanująca się szafiarka powinna posiadac w swojej szafie. Ja swoją zrobiłam sama, gdyż bardziej cieszą mnie ubrania kupione za grosze, w które trzeba samemu włożyć odrobinę wysiłku, niż pójście na łatwiznę i zwyczajne kupienie :) Jestem z niej bardzo dumna, bardzo podobają mi się wycięcia na ramionach- do tego stopnia, że biegam teraz z obłędem w oczach po domu i szukam kolejnych "ofiar"
(Tak naprawdę zdaje sobie sprawę, że nie mam się tu czym podniecać,  przecież szał na bluzki z motywem krzyża jest wszystkim znany od dawien dawna. Ja też od dawien dawna szykowałam się na zrobienie własnej, ale lenistwo górą wzięło )
Ps. Wprost uwielbiam focie przy lustrze w łazience.


blouse- h&m (sh)+ DIV

5 komentarzy:

  1. Oj, musisz dopasować zdjęcie do bloga, bo to jest za duże. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z komentarzem powyżej. Poza tym świetna koszulka.!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam probem z lenistwem jednak teraz praca to odmieniła hehe ;p Cały przyszły tydzień na 6 xD Tragedia ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę że nie tylko mi się nie chce nic ruszać na wrzesień :P a pogoda tak, jeszcze to pogłębia :)
    noo cudeńko Ci świetnie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ladna ta diy ;)
    swietnie wyglada panterka z tym kolorem

    OdpowiedzUsuń