poniedziałek, 11 lipca 2011

for sale

Uwaga dziewczyny mam do sprzedania cudowne, niebotyczne platformy znanej wszyskim firmy New Look, buty były noszone zaledwie raz, i od tamtego czasu czekaja na swoja następczynię !
Rozmiar 39, jednak ja noszę 39/40 i sa dobre :)
Pewnie bedą padać pytania dlaczego je sprzedaje, już wyjaśniam- buty sa mojej mamy, która po prostu doszła do wniosku, że nie ma ich gdzie nosić i tyle. Mnie ich nie odda, bo stwierdziła, że nie zniesie patrzenia jak je niszcze swoim koślawym chodem.
Oczywiście wykonane są ze skóry, obcas 14 cm w stanie nienaruszonym, platforma 3cm. Naprawde są piękne !
Zapomniałabym o najważniejszym- buty raczej dla osób o wąskiej stopie :)
Cena? 200 zl. Zainteresowane proszę o kontakt mailowy: janiak-karolina@wp.pl
oczywiście na życzenie wystawie je na allegro :)


4 komentarze:

  1. ładne ale dla mnie za małe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne ale strasznie duże:(

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buciki ale dla mnie również za duże :( a szkoda bo są piękne!

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..

    http://chocarome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń