sobota, 9 lipca 2011

Death on two legs

Naprawdę czuję że kopnął mnie ogromny zaszczyt,że mogę mieszkać nad morzem i korzystać z uroków plaży o każdej porze dnia i nocy. Niestety wakacje niosą ze sobą jeden ogromny minus- turysrów... Na tłok na plaży narzekać na szczęście nie mam co, ale na "mieście"... To że ludzie zbierali każdy grosz przez cały rok żeby przyjechać na takie zadupie (naprawdę ludzie, nie wiem co Wami kieruje przyjeżdżając do mojej mieściny, bo za te same pieniądze wypoczęlibyście za granicą...) nie daje im prawa by czuć się jak lord na włościach....
przejdźmy do mojego cudownego stroju :) Majtek z wysokim stanem poszukiwałam z obłędem w oku od bardzo dawna, ostatnio bardzo przypadkiem przypomnialam sobie o moim stroju kąpielowym z sh który leżał zapomniany na dnie szafki i czekał na moje widzimisię- gdy go wyjmę i łaskawie przymierzę po raz pierwszy od dnia zakupu. Przypadkowo (brawo) wpadlam na pomysl by obciac gore od stroju i voila ! gora od stroju to takze sh łup, bardzo lubie jej krój i wzór. Mimo że mój chłopak uważa, to zestawienie za dziewicze i babcine to utwierdza mnie to tylko w przekonaniu, że zna się on na modzie tak samo jak ja na fizyce kwantowej.
















swim bra, swim pants, bag-sh
sunglasses- "wszystko za złotówkę" 

15 komentarzy:

  1. Nie chciałabym się opalić od połowy brzucha :P Ale wygląda to całkiem-całkiem :) Za to absolutnie żadnych zastrzeżeń nie mam do koszyka!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna chustka!:) i cudowne włosyyy!

    pozdrawiam,
    www.a-paaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzy mi się z Dirty Dancing;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się taki wysoki stan!

    OdpowiedzUsuń
  5. kostium wyszedł boski!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:))))))!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak się ma taką ładną figurę to można sobie pozwolić ;D mi by wyłaziło tu i ówdzie - skutek leczenia hormonalnego:P
    co do wyjazdu nad morze, wiadomo że za granicą można wypocząć lepiej za to samo, ale to "lepiej" jest strasznie złudne.za granicą czychają choróbska wszelkiej maści, bakterie, jak się zgubisz to trudno z powrotem (wiem wyolbrzymiam ale inaczej tego nie nazwę xD) a do tego te zamieszki wszystkie, araby, terrorysci. a u nas masz pewność że się nie zgubisz, nie zachorujesz na jakieś nie wiem co, wrócisz spokojnie do domu i wypoczniesz. a więc lepiej jest w naszej kochanej Polsce;D gdzie mieszkasz?;D

    OdpowiedzUsuń
  7. kostium jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no tak, mieszkania nad morzem rzeczywiście bardzo zazdroszczę :) Ja niestety już z pobytu w Mielnie wróciłam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. love your beach look! And this retro inspired swimsuit :)

    xxx
    Daria
    http://fashionsurf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. no i ślicznie to razem wygląda. zazdroszczę Ci tych plaż i morza. A nalot turystów przeżywam również, tyle ze w Krakowie

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny stroj!

    zapraszam www.magdarling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny zestaw kostiumu kapielowego!

    pozdrawiam i zapraszam :)
    http://smileyouareinparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń