wtorek, 21 czerwca 2011

inspired by pin up

Powracam ! przez ostatnie dwa tygodnie nie miałam kompletnie głowy do blogowania, bezowocne szukanie mieszkania jednak robi swoje :)
Na szczęście mam dobrą i złą wiadomość: dobra jest taka ze jutro wracam do domu i obiecuje stały przychód nowych outfitów, zła natomiast jest taka, że mój domowy internet nie jest demonem prędkości i będe miała ograniczony dostęp do korzystania z sieci, a co za tym idzie będę do tyłu z nowymi postami u dziewczyn, które z wielką ciekawością śledzę i podziwiam.
Mam nadzieję, że ostatni raz raczę Was zdjęciami z kamerki, ale bardzo chciałam pochwalić się moimi zdolnościami ( ? ) manualnymi w kwestii układania włosów. Może efekt nie powala na kolana, ale ja jestem z siebie zadowolona, biorąc pod uwagę, że nawet kucyk potrafi mi nie wyjść.
Inspiracją, a może nawet nieudolną kopią była dla mnie ta pani i jej tutorial. Oczywiście mi nie poszło tak sprawnie i szybko, nie obyło się bez nerwów i przekleństw, ale oto wyszło co wyszło :)









7 komentarzy:

  1. bardzo fajnie:)

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach świetna fryzura!!! Aż sobie obejrzałam tutorial i dziewczyna jest rewelacyjna :))

    Wyglądasz przeuroczo :***
    A co do tego o czym napisałaś - absolutnie się zgadzam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog, przejrzałam go, co prawda nie w całości, ale w większości i na pewno tu wrócę. Fryzurka moim zdaniem robi wrażenie! Kojarzy mi się z Hiszpanią. :)

    Pozdrawiam i zapraszam.
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatycznie, ale najbardziej przkeonuje mnie banner na górze, cudne zdjęcie! Czy to Sasha?
    Buziaki,
    C.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna fryzura:)

    pozdrawiam
    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń